پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس!
سرخط خبرها

سرآسیایی به شهرخودرو رسید| نبرد یاران گذشته در مشهد

  • کد خبر: ۹۱۲۷۳
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
سرآسیایی به شهرخودرو رسید| نبرد یاران گذشته در مشهد
در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، مجتبی سرآسیایی در برابر شهرخودرو، تیم سابقش قرار خواهدگرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال شهرخودرو باید در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و در هفته نهم، در مشهد پذیرای گل گهر سیرجان باشد که هفته قبل موفق شد با غلبه بر سپاهان به صدر چدول لیگ برسد.

در کادرفنی گل گهر، مجتبی سرآسیایی قرار دارد که سابقه فعالیت در شهرخودرو و پدیده را در کارنامه دارد. مجتبی سرآسیایی در خصوص صدرنشینی تیم گل‌گهر سیرجان در لیگ برتر بیست و یکم اظهار کرد: رتبه فعلی حاصل تلاش کل اعضای باشگاه گل‌گهر است و خوشحالم که با غلبه بر سپاهان موفق شدیم مزد زحماتمان را بگیریم، اما نباید فراموش کرد که صدرنشینی در این مقطع اگر مستمر نباشد، ارزشی ندارد و باید تلاش خود را دوچندان کنیم تا این جایگاه را از دست ندهیم.

وی افزود: ۲ تا سه بازیکن مهم و تاثیرگذار مثل شاکری، زنده‌روح و... را به دلیل مصدومیت و خدمت سربازی از دست داده‌ایم، اما ما یک تیم هستیم و بازیکنان باکیفیت و باانگیزه‌ای داریم که اجازه نمی‌دهند در روند رو به رشد تیم مشکلی ایجاد شود.

سرآسیایی که سابقه سرمربی‌گری و مدیریت باشگاه شهر خودرو را هم در کارنامه دارد، در خصوص تقابل با این تیم در هفته نهم لیگ برتر خاطرنشان کرد: باید با تمرکز و دقت بالا وارد زمین شد. تصور می‌کنم کار سخت‌تری مقابل شهر خودرو نسبت به بازی هفته قبل در برابر سپاهان داشته باشیم.

دستیار مشهدی قلعه‌نویی گفت: تیم متحدی داریم و از ابتدای فصل برای موفقیت هم‌قسم شده‌ایم. مدیران باشگاه گل‌گهر یک تیم برنامه‌محور هستند که انصافا تمام تلاش خود را برای فراهم کردن امکانات به کار گرفته‌اند. امیر قلعه‌نویی نیز در راس کادر فنی گل‌گهر به عنوان پرافتخارترین مربی لیگ برتر نیازی به تعریف ندارد و امسال سال متفاوتی را برای نماینده سیرجان رقم زده است.

وی افزود: با توجه به شکل و شمایل خوبی که تیم دارد و فضای مناسبی که ایجاد شده، مطمئنا در سال‌های آینده گل‌گهر می‌تواند با ادامه روند فعلی در لیگ قهرمانان آسیا نیز بدرخشد. مهمترین نکته در خصوص موفقیت در فصل بیست و یکم و ادامه روند فعلی، حفظ اتحاد تیمی و تمرکز تک‌تک اعضای باشگاه از مدیریت تا بازیکنان است.

سرآسیایی در خصوص شرایط تیم شهر خودرو و سابقه‌اش در این باشگاه گفت: فوتبال حرفه‌ای ایجاب می‌کند تنها در خصوص گل‌گهر صحبت کنم، چون مربی این باشگاه هستم و با توجه به قرارداد با آن تمام تمرکزم را روی تیمی که به آن تعهد کاری و اخلاقی دارم، گذاشته‌ام. برای فوتبال مشهد و باشگاه شهر خودرو نیز آرزوی موفقیت می‌کنم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->